fbpx
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 15 Ιανουάριος 2021 11:47

5 Βήματα Για Ορμονική Ισορροπία Με Τρόπο...Φυσικό!

Χάλια διάθεση, πεσμένη ενεργητικότητα και ανεξήγητη αύξηση βάρους; Όλα αυτά είναι συμπτώματα για κάποιο πρόβλημα με τις ορμόνες.

Προτού το μυαλό σου πάει στην εμμηνόπαυση, μάθε πως τα ορμονικά προβλήματα μπορεί στην πραγματικότητα να επηρεάσουν γυναίκες κάθε ηλικίας και εσύ θα μπορούσες να είσαι μία από αυτές.

Ενώ είναι πολλοί οι παράγοντες που μπορούν να διαταράξουν την ισορροπία των γυναικείων ορμονών, τα καλά νέα είναι ότι αυτή η διαταραχή μπορεί να διορθωθεί χωρίς φάρμακα, με φυσικούς τρόπους.

Ακολούθησε μία σωστή διατροφή

Βασικό βήμα στην αποκατάσταση της ορμονικής ισορροπίας είναι να αποφύγετε όλους τους επιβλαβείς παράγοντες στη διατροφή σας, όπως είναι η ζάχαρη, η καφεΐνη, το αλκοόλ. Οι ορμονικές διαταραχές ενισχύονται από την κακή διατροφή. Αν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες ζάχαρης ή γλουτένης, παράγετε περισσότερη ινσουλίνη, περισσότερα οιστρογόνα και περισσότερη τεστοστερόνη. 

Ξεκίνα προπόνηση

Η άσκηση μειώνει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος. Με τον τρόπο αυτό, συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός ισορροπημένου ορμονικού προφίλ. Το τρέξιμο, το περπάτημα και ο χορός είναι ιδανικά για την ενίσχυση του μεταβολισμού, αλλά το παν είναι να επιλέξετε ένα είδος άσκησης το οποίο σας ευχαριστεί.

Διαχειρίσου το άγχος σου

Το χρόνιο άγχος επιδεινώνει ή και προκαλεί ορμονικές διαταραχές. Το κλειδί είναι να βρείτε κάτι, με το οποίο μπορείτε να χαλαρώνετε, να αποβάλλετε το στρες και να αισθάνεστε δημιουργική. Μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθεια κάποιου ειδικού, αν νιώθετε ότι το έχετε ανάγκη.

Κοιμήσου καλά

Ο ανεπαρκής ύπνος είναι δυνατόν να εντείνει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, της εμμηνόπαυσης και άλλων προβλημάτων που σχετίζονται με τον εμμηνορροϊκό σας κύκλο. Ένας 8ωρος, συνεχής και ποιοτικός καθημερινός νυχτερινός ύπνος είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τον οργανισμό σας γενικότερα και για τη ρύθμιση του ορμονικών επιπέδων, ειδικότερα.

Μείωσε το αλκοόλ

Το αλκοόλ αυξάνει τα επίπεδα οιστρογόνων, αλλά και τις πιθανότητες ανάπτυξης μορφών καρκίνου. Αν δεν επιθυμείτε να απέχετε εντελώς, τουλάχιστον μειώστε την κατανάλωση στο ελάχιστο δυνατό (1 με 2 ποτήρια κρασί την εβδομάδα).

Αν θέλεις να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να επιτύχει μία ορμονική ισορροπία με απόλυτα φυσικό τρόπο, φρόντισε ώστε η καθημερινότητά σου να περιλαμβάνει το Terra Inositol από τη Genecom. Ένα συμπλήρωμα διατροφής με με Μυο-ινοσιτόλη, Φολικό οξύ και Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθά στη ρύθμιση της λειτουργίας των ωοθηκών. 



X

Right Click

No right click