fbpx
Παρασκευή, 03 Ιούλιος 2020 08:06

Κερασάκι για καλή ...υγεία!

Το φρούτο που μπορεί να σου δώσει την ψευδαίσθηση ότι έχεις χορτάσει με μία μερίδα, ενώ παράλληλα βοηθά στην καλή υγεία, είναι το κεράσι! 

Μικρό και δροσερό, σε συνοδεύει στην παραλία, στο σπίτι και τη δουλειά! Ένα υγιεινό σνακ που έχει την ικανότητα να «ξεγελάσει» το στομάχι μας και να νιώσουμε χορτασμένοι!

Βεβαίως, το κεράσι δε λείπει τυχαία από το ψυγείο μας το καλοκαίρι, αν σκεφτούμε τα οφέλη και τη δροσιά που μας χαρίζει!

Οι πιο γνωστές του δράσεις, είναι η αντιοξειδωτική και η αντιφλεγμονώδης! Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση κερασιών βοηθά στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής. Επίσης, με τις αντισηπτικές ιδιότητες που διαθέτει, δρα ενάντια σε φλεγμονές, αλλά και λοιμώξεις.

Δίαιτα χωρίς κεράσια γίνεται; Όχι, φυσικά! Δεν έχουν λιπαρά και βοηθούν στη μείωση του λίπους της κοιλιάς, αφού μόλις ένα φλιτζάνι κεράσια περιέχει κάτω από 100 θερμίδες! Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει, ότι η κατανάλωση κερασιών συμβάλλει στη διατήρηση χαμηλού επιπέδου χοληστερόλης. 

Τέλος, βάζοντας τα κεράσια στη ζωή μας ξέρουμε πως το δέρμα μας θα είναι λαμπερό και υγιές, ενώ η μελατονίνη που περιέχουν βοηθά στον καλό ύπνο, αλλά και την ποιότητά του, αφού ρυθμίζουν τον χτύπο της καρδιάς!

Από το ψυγείο ή την κατάψυξη (για παραπάνω δροσιά), σε μπολ ή σε χυμό, τα κεράσια θα σου δώσουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου!

X

Right Click

No right click