Κυριακή, 11 Μάρτιος 2018 17:41

Γνωρίστε τα εκπληκτικά οφέλη της αγκινάρας!

Η αγκινάρα κατατάσσεται στο φρέσκα λαχανικά του μήνα Μαρτίου κι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να την αφήσετε να περάσει ...ανεκμετάλλευτη!



1. Ρυθμιστής της αρτηριακής πίεσης



Η περιεκτικότητα της σε κάλιο μπορεί να ρυθμίσει την αρτηριακή πίεση, ενώ παράλληλα εξισορροπεί την επίδραση του νατρίου και έτσι, συμβάλλει στον έλεγχο των καρδιακών παλμών.

2. 

Συνεισφέρει στην υγιή πέψη

Βοηθάει όσους πάσχουν από χρόνια πεπτικά και γαστρεντερολογικά προβλήματα, ενώ βελτιώνει τη λειτουργία της χοληδόχου κύστης, μιας και αποτελεί φυσικό διουρητικό.



3. Σύμμαχος του ανοσοποιητικού συστήματος



Χάρη στην περιεκτικότητά της σε βιταμίνη C, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και καθαρίζει τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν πρόωρη γήρανση.

4. 

Αντικαρκινική δράση



Το πιο νόστιμο μέρος της αγκινάρας για τους περισσότερους είναι το εσωτερικό της, αλλά τα φύλλα της είναι εκείνα που προσφέρουν τα περισσότερα οφέλη στην υγεία μας. 
Το εκχύλισμά τους, λοιπόν, δρα ενάντια στον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων σε διάφορες μορφές καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου της λευχαιμίας και του καρκίνου του μαστού.



5. Ωφέλιμη για το συκώτι



Τα αποτελέσματα πολλών κλινικών ερευνών έδειξαν αποτελεσματικότητα στη χρήση των εκχυλισμάτων αγκινάρας στη θεραπεία του συκωτιού, καθώς μπορούν να αναπλάσουν τον ηπατικό ιστό.



6. Διεγείρει την παραγωγή της χολής



Τα φύλλα αγκινάρας περιέχουν ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται πολυφαινόλη κυναρίνη και αυξάνει τη ροή της χολής και τη χολική διαλυτότητα. 



7. Υγεία των οστών



Πηγή βιταμίνης Κ, η αγκινάρα σχετίζεται άμεσα με την διατήρηση της υγείας των οστών, ενώ περιέχει και μαγνήσιο που βοηθά στην αύξηση της οστικής πυκνότητας, κάνοντας την ιδανική για άτομα με αυξημένο κίνδυνο οστεοπόρωσης.

8. 

Είναι ιδανική για δίαιτα



Τα 100γρ αγκινάρας έχουν μόλις 47 θερμίδες!