Παρασκευή, 02 Φεβρουάριος 2018 08:13

Σωστή διατροφή για μέγιστη απόδοση!

Μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή δε συνδέεται μόνο με τη σωματική ανάπτυξη του παιδιού, καθώς μπορεί να ενισχύσει την εγκεφαλική λειτουργία, τη μνήμη και τη συγκέντρωση - στοιχεία απαραίτητα για την απόδοση τους σε όλες τις δραστηριότητες τους! 



1. Ωμέγα-3 λιπαρά
Τα συγκεκριμένα «καλά» λιπαρά δεν μπορούν να παραχθούν από τον οργανισμό και είναι απαραίτητα για την οικοδόμηση των κυττάρων, τη ρύθμιση του νευρικού συστήματος, την ενίσχυση του καρδιακού συστήματος και την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που λαμβάνουν από τη διατροφή τους.
Τα λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος, ο σολωμός, το σκουμπρί, καθώς και οι σαρδέλες είναι εξαιρετική πηγή λιπαρών οξέων Ωμέγα-3, που είναι αναγκαία, όχι μόνο για τη σωστή σωματική ανάπτυξη, αλλά και για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου. 
Δεδομένου πως είναι δύσκολο να πείσετε ένα μικρό παιδί να φάει ψάρι, φτιάξτε του κροκέτες από το ψαχνό του ψαριού ή ένα σάντουιτς!



2. Χολίνη

Η χολίνη είναι αναγκαία για την υγεία του εγκεφάλου, βοηθάει στη συγκέντρωση και εμπλέκεται στον μεταβολισμό των «κακών» λιπαρών οξέων στο συκώτι. 
Μία εξαιρετική πηγή της είναι τα αυγά! Μπορείτε να τα κάνετε ομελέτα, ποσέ ή βραστά, χωρίς να χάσουν την θρεπτική τους αξία και να τα εντάξετε στο πρωινό τους.



3. Φολικό οξύ

Το φολικό οξύ είναι άλλη μία περίπτωση βιταμίνης που δεν συντίθεται από το ανθρώπινο σώμα και εξαρτάται αποκλειστικά από τη διατροφή. 
Είναι απαραίτητο για τον αιμοποιητικό και νευρικό ιστό, όπως και για τον μεταβολισμό των πρωτεϊνών. 
Μελέτες έχουν αποδείξει πως, το φολικό οξύ επιτυγχάνει μία καλύτερη ικανότητα απομνημόνευσης και μειώνει τα επίπεδα σεροτονίνης, η οποία είναι υπαίτια για το στρες. 
Εμπλουτίστε τη διατροφή του παιδιού σας με δημητριακά ολικής αλέσεως, σπανάκι, ρόκα, πορτοκάλι και μπανάνα! 



4. Σίδηρος 


Το ιχνοστοιχείο που συμβάλλει στην καλή υγεία! 
Είναι πολύτιμος για τη μεταφορά του οξυγόνου σε όλο τον οργανισμό, καθώς και απαραίτητος στη σύνθεση διάφορων πρωτεϊνών, ορμονών και νευροδιαβιβαστών. Επίσης, συμβάλει στην ικανότητα προσοχής και μνήμης!
 Το κόκκινο κρέας, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα καρύδια είναι καλές πηγές σιδήρου και ενέργειας και θα βοηθήσουν στη συγκέντρωσή του.