Δευτέρα, 18 Δεκέμβριος 2017 09:02

Ρόδι: Το απόλυτο χριστουγεννιάτικο φρούτο - "υπερτροφή"!

Πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, E, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, το ρόδι είναι ένα από ισχυρότερα αντιοξειδωτικά της φύσης που βοηθάει στην διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Η αντιοξειδωτική του ικανότητα υπολογίζεται ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού.
Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικας.
Έχει αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, στυπτικές, επουλωτικές και αντιδιαρροϊκές ιδιότητες!

Επιπλέον, προστατεύει το καρδιαγγειακό μας σύστημα, καθώς εμποδίζει την οξείδωση της «κακής» χοληστερίνης και μας προστατεύει από εγκεφαλικές βλάβες, καθώς ρίχνει την πίεση του αίματος.
Η πολύ μεγάλη συγκέντρωση σε αντιοξειδωτικές ουσίες, περισσότερες από κάθε άλλο φρούτο, προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα, του αποδίδεται αντικαρκινική δράση.


Οι ευεργετικές του ιδιότητες οφείλονται επίσης στην υψηλή τους συγκέντρωση σε φαινόλες. Η πουνικαλαγίνη είναι μια φαινόλη με αντιοξειδωτική δράση. Σύμφωνα, μάλιστα, με μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάντερσφιλντ της Αγγλίας, η πουνικαλαγίνη, μπορεί να αναχαιτίσει τη φλεγμονή στα κύτταρα του εγκεφάλου, που οδηγεί σε σοβαρά νευροεκφυλιστικά νοσήματα.

Πώς να τα διατηρήσετε
Τα ρόδια διατηρούνται πολλές ημέρες εκτός ψυγείου ή σε σκοτεινό μέρος, αν κρεμαστούν μαζί με το κλαδί τους. Αν θέλετε να τα κρατήσετε για αρκετούς μήνες, μπορείτε να τα φυλάξετε στο κάτω μέρος του ψυγείου. Για να τα διατηρήσετε ακόμη περισσότερο, μπορείτε να τα καθαρίσετε και να τα φυλάξετε στην κατάψυξη, κλεισμένα σε ειδικό δοχείο ή σακουλάκι για τρόφιμα. Έτσι, όποτε χρειάζεστε σπόρους, παίρνετε απλά όσους θέλετε.